Avent wasabj kullanıyorum buharli pişirici kizim 1 yasinda. Şu kadar diyorum kendi annem bu tarz seylere uzak olmasina ragmen bana dedigi bunu iyiki almışsın senin elin ayagin olmus. Neden uzun sure kullanilmasin ki ? Kendimize balik kofte patetes kizartiyoruz kizima da yagli yagli vermek icime sinmiyor buharlı pisiriciye atıyorum vitamin degeri.kaybolmuyor..sebze corbasimi yapicam yada disari çıkacağım kavanoz mama at hepsini icine bas dugmesine 15 dk da hazir. Yasini gectikten sonra ayri yemek.pisirmesen bile buharda pisirme her zaman sagliktir.