Bereninannesi_ alt temizleme pamuğunu zeytinyağına batır biraz boynunun altına koy canm biz Adana da yasıyoruz çok sıcak bi şehir ve bebegim Temmuz da doğdu boyun kısmı çok dardı ve o ay çok sıcaktı hem sıcak hem boynu kapalı artık derisi aşınıyordu pamuğu zeytinyağına batırdım öylece koydum boynuna bi iki gün iz bile kalmadı pişik geçtikten sonra her gün düzenli banyo yaptır mutlaka banyodan sonra iyice kurula ve pudrala gün içinde de sürekli temizle pudrala ben hala öyle yapıyorum hamazinc pişik kremi kullanıyorum suanda haftada 1 defa krem sürüyorum her günde düzenli pudralıyorum