Kızlar merhaba, bebeğim 6 aylık evde ikimiz tek olduğu için çok fazla sıkılıyor. Kalabalık istiyor sürekli birilerini istiyor. Yemek bile yapamıyorum. Uykusu da 10 dakika en fazlası yani. Yürüteç almak istiyorum en azından 5,10 dk içinde oyalanır. Doktor geçen biz önermiyoruz dedi. Ama sürekli yerde sıkılıyor. Yada kucak istiyor. Yürüteç kullan var mı ? Zararı ne boyutta. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Teşekkürler canlarım ♥️