Berram Arkadaslar bebegım 9.5 aylık 6 kılo 63 cm aylarıdır kılo alamıyor ve boyu uzamıyor 2 kılo 45 cm dogmustu bugun dr bu mamayı onerdı bıze kullananan memnun kalan varmı kzıımda ciddi bir gelısme gerılıgı mevcut
Asel16 Berram benim kızımada kullandık KF hastası kilo almıyordu bu mama sayesinde aldı tabi aylarca kullanmak lazım şimdi de gören mama yüzünden çok şişmiş diyor artık bırakıyoruz
hemsireanne112 Berram bizde infatrini kullanıyoruz 2670 gr 49 cm doğdu mamayı 1 haftadır kullanıyoruz 300 gr almış 3.5 aylık 4900 gr 63 cm
Tugceonrdml_ Berram benim kızımda 2.175 gram premature doğdu şuan 5 kg 2.5 aylık emzirme sağım süt ve hero baby nin bebek sütu var bunu kullanıyorum
Berram hemsireanne112 bnm kızım 10.5 aylık oldu 6 kılo 64 cm de kaldı aylardır bn sabah khvaktı ogken yenej aksam yemek yedırmeye calısyrm cok ıstahsızzz cok zorlanıyorm mama cok ıcmıyo 😔
Berram hemsireanne112 birde dr ısıtılmıyck dedı ama bu mama soguj oluyor korkyrm hasta olmasndannsz nasık ıcrysnz adaba
Asel16 hemsireanne112 bu mama kesinlikle ısıtılamamalı kutunun üstünde yazıyor olması gerekir bi dikkatli bakın yanlış bi şey yapmayalım
Asel16 Berram sadece peteğin yanına koyabilirsiniz oda sıcaklığında bırakabilirsiniz ancak kesinlikle Ocak veya ateşte ısıtma önerilmiyor ben böyle biliyorum
Berram Asel16 bende oyle bılıyorm kutunun uzernde yazan oyle ama vakla o kdar caresızım kı rabbım hepmzn yardmcısı olsn