Cananne12 Doğum yaptığım gibi bebeğimi aldılar yanımda küvez gibi bişeyin içinde gördüm sonra çocuk doktoru bakcak deyip götürdüler ne kokusunu duydum nede sarılıp öptüm temas bile alamadan emdiremeden götürdüler ben grip olduğum için değil de benim kanda ve idrarda enfeksiyon olduğu için bebeğim bu hâlde oldu kanında enfeksiyon vardı griplik bi durum yoktu 1.5 gün yoğunbakım servisinde kaldı sonra beni çağırdılar bebeğimi verdiler yoğunbakım servisinde yenidoğanların olduğu yerde ayrı bi bölüm ve odalar var bebeğimle birlikte orda kaldık 3. Günden sonra hastalar gelmeye başladı onlarda sarılık için geldi benim kaldığım odada 3 yatak vardı 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü damar yolundan kolları bacakları hep mosmordu delik deşik ettiler hep bağırttılar bebeğimi bebeğinle sen kalıyosun kimseyi almıyolar eşin bile gelemiyo bebeğin yanına sadece bi eksiğin varsa onu getiriyolar gidin alıp geliyosun o kadar zor bir süreçti doğum yapar yapmaz 1 hafta hastanede kaldım hiç eve gitmeden ilk gebeliğim hemşireler veriyolar kucağına gidiyolar sadece tedavisi için geliyolar geceleri uyuyolar odada bebeğinle teksin ağlıyor bende ağlıyorum çok zordu şükür Allahıma şuan 2 ay 27 günlük hasta oldu iyileşti tekrar oldu dünde aşımızı olduk iyi olsun diye uğraşıyorum hep