Merhaba 4 aylığız bu ay mama desteğine başlayacağız acaba bebeğini bu şekilde besleyen anneler nasıl besliyor hangi biberonu kullanıyor ne kadar sıklıkla besliyor meme reddi oluyor mu?
Cevap verirse çok sevinirim
Emzirme dışında bir beslenme şeklimiz bugüne kadar olmadı ama yetersiz kaldik