Merhaba 5 gün oldu doğum yapalı oğlum sarılık oldu önce kan da 13.23 çıktı bugün de 13.85 çıktı doktor 14 olunca yatış verırım dedi
Hersey yaptım emzırıyorum mama veriyorum sarı örtü taktım gobegı düştü yıkadık bugün ama dızelmıyor uyanmıyor zorla kaldırıyoruz meme de biraz durup tekrar uyuyor böyle ıyılesır mı acaba ?
Ne yapmam lazım şaşırdık artık kendımı Dıkıslerımı unuttum gece ayaktayım emzırım diye
Sız nasıl gecırdınız bu surecı