yusufiannesi ayyy bı an kendim yazdım sandım ahhahaha biz de 4 aylığız ve eşim bugün yanlış bez almış biz de Sleppy kullanıyoruz 4 numara. Cırtlı yerine külot bez almış hemde iki pakett😂 hatta aradım yanlış bez almissin dedim. Kullanayım bakalım belki daha rahattır diye düşündüm. Açıkçası tasirma vs olma açısından bence daha kullanışlı cirtliyi bazen bol yapabiliyoruz çıkıyor haliyle zibina. Bu kendinden ayarlı rahat oluyor tek sorun komple altını soymak,🤦🏻♀️ üşür diye korkuyorum