Kbetul Arkadaşlar ilk gebeliğim göğüslerimin sütlü olduğunu hissetmem için taş gibi sert mi olması gerekiyor göğüslerim şiş ve sert ama hafif aşırı değil. Tam olarak nasıl olması gerekiyor? Sütüm kesilirse nasıl hissederim nasıl fark ederim ?
smyra102030 Kbetul taş gbı sert olmasın aman snra mastıt oluyo taş olmaması süt yokanlamına gelmz ne zmn doğum yaptnz ben ilk bı ay gıdım gıdım sütüm geldı sağım yaparak besliyordum kızımı düzenlı sağdıkça sütüm çoğaldı zamanla
uykusuzpanda Kbetul herzaman sert olmaz terbiye olduktan sonra yumusak da olur uzun sure emzirmezsen sutun biriktikce de sertlesir. Doyup doymadigini bez sayisindan kilosundan anlarsin. Ve sutun yetmiyor diyenlerden bu sorular kafani kurcaliyorsa dinleme onları 😄
GLsErol Kbetul aman aman sert olmasin benim sert olmamasina ragmen sutun cok sukurr var vee mastit oldum..sut olmasi icin illaa tas gibi olmasina gerek yok mesela benim ikinci benem goguslerr yeri opuyo amaa sut var Allaha sukurx😁
Kbetul uykusuzpanda teşekkür ederim , çıkardığı bez sayısı gayet iyiymiş bir gecede sabaha kadar 5 6 bez çıkartıyor
uykusuzpanda Kbetul tamam ne guzel iste sutun kesilmez oyle durup dururken yumusak olduguna da bakma bebek cekmeye basladikca zaten gelir heryerdede yazar zaten bebek emdikce sut cogalir diye sen emzir baskalarinin laflarina sakin sakin takilma