K_a_06 siz hangi ilacı 2hafta kullanmıştınız cevap verir misiniz kızımın üst damak çizgisi varya onun üzeri böyle beyaz değilde hafif sarımsı nokta Şeklinde sizin kızınızda da öyle miydi doktorumuz aft var demişti ama damağındakine özel yorum yapmadı, bi ilaç verdi günde 3 kere birer damla ama geçirmedi yani ve ilacı bitirene kadar kullanmalıymışız o ilaç ancak 1 senede biter. Siz hangi ilacı kullandınız ve sizin kızınızda damağında çizgi şeklinde bi beyazlık ve o beyazlığın üstünde küçük yuvarlak krem renginde miydi bu bahsettiğiniz şeyler