amansallagitsin kuzucuks 1 aylikken bakildi oda isikla baktilar 1 yas sonrasinda getir dediler daha goturemedm
Vini kuzucuks 40 ı çıktından sonra gitmiştik damla falan damlatıyorlar içerde nasıl baktıklarını bilmiyorum bizi almadılar içeriye
Sevmyycl kuzucuks ben 9 aylıkken götürdüm özelde bi cihazla baktı ama çokta gerekli değil gibi geldi bana ilk aylarda şaşılık varmı falan onlara bakılıyormuş sonrada katarak falan gözüne göz bebeği büyülten birşey damlatıp bakıcam dedide yaptırmadık
pskcmryhn 6 aylık olunca götürdüm doktorumuzun tavsiyesi ile. Işıkla gözlerine baktı sonra yakan bir damla yaptılar, yarım saat bekledik tekrar baktı gözlerine, oyuncak takip ettirdi falan. Zor bir muayene 😬