Hzrymn bizim oda genelde 20 ile 21 derece oluyor.altina kısa kollu zıbın ve çok ince pijaması var onu giydiriyorum. Sabaha karşı soğuyor çünkü.
Bı bakarsiniz gece emzirmeye kalkınca. Terliyorsa bı sonraki gece uzun kollu zıbın giydirirsiniz sadece. Pijamayi giydirmezsiniz.Malesef denemekle oluyor.