Arkadaslar bebegim 19 aylik ek gidaya gectiğimizden beri çok güzel yemek yiyen bir bebekti hatta yemek için ağlıyordu ama neredeyse 2 3 aydan beri yemek reddetme yemeği agzinda bekletme ki ozellikle bu huyu beni artik sınır hastasi etme noktasına getirdi asla yutmuyor yani benim durumum da olan anneler siz neler yapiyorsunuz bir çözüm bulabildiyseniz benimle de paylaşır misiniz?