arkadaşlar merhaba. amcam vefat etti, görenlerin bir fatiha okumasını rica ederim öncelikle. şimdiden allah razı olsun.
otopsi yapıldığı için yenibosnadaki adli tıp kurumundan teslim alıcaz. anadolu yakasındayız. en kolay ne ile gidilir? marmarayla gitsek nerede inip aktarma yapmalıyız?