Basakaydn1 Kızlar 6 ay oldu doğum yapalı saçlarımın çok dökülmesi yetmediği gibi seç derimde çok kuruluk ve döküntü var önereceğiniz birşey var mı sadece zeytinyağı sürdüm 😭😭😭
esradml Basakaydn1 Bende aynı durumdan müzdaribim kepek değil ama derim inanılmaz soyuluyo psıkolojim bozuldu en son çare doktora gidecem🤦🏼♀️