5 aylık 18 günlük bebeğim. Tadımlara başlamadım ama eline elme armut verdim bu emmeyi etkiler mi bugün bebeğim emmek istemiyor gündüz hep ilgisi dağınık atak haftasında değiliz takvime göre ama sadece iştahsızlık var kaka da yapmadı bez de çok değiştirmedim haliyle emmediği için oyun oynarken falan iyi ruh hali ama çözemedim of ya yoruldum valla ne kadar takıntılı bir insanım 😔 Geçici midir sizce 🤔