Merhaba,
4 ay 25 günlüğünüz, doktor 2 öğün mama ver dedi 4 ay kontrolünde ama bu zamana kadar vermemiştim alışamadı bir türlü.Biberondan emmeyi bilmiyor damağınj kaşıyor ısırıyor,kaşıkla enjektörle denedim yüzünü buruşturup geri çıkarıyor.Israrla denedim 20 gündür ama istemiyor.
Golden goat ile başlayıp sonrasında Hipp aldım ikisine de aynı tepkileri veriyor.
Kilo almıyor gibi geliyor ne yapmalıyım tavsiye verir misiniz?
Arı mamayı duydum.Pirinç unuymuş böyle gıdalarla besleyip boş kalori vermek istemiyordum fakat biraz toparlanmasını istiyorum kullanan var mı?0