Arasinannesi20 benim bebeğim de öyleydi kaç kere doktora gittim neyi var niye ıkınıyor diye, gaz damlası da kullandım , kusması vardı reflü için ilaç da kullandım hiç bir fayda etmedi sonra ilaçları bıraktım. Kendiliğinden geçti büyüdükçe . Allahım geceleri ,gündüz uykuları , emerken hep ıkınırdı, gece kucağımda uyur yatağa koyduğumda ıkınır uyanırdı. Geçti çok şükür .