mervebsrnn Kızlar doğumuma az kaldı lohusa takımı almak istiyorum ama fiyatlar baya uçuk elinde olan satılığa çıkarmak isteyen varsa fotoğraf atsın fiyat yazsın size zahmet 💓🫶🏻
mervebsrnn GezginPaNDa bende fotoğraf çekiminde giymek için istiyorum kaç kiloyken giydiniz acaba bi de fotoğraf koyma şansınız Varmı?
mervebsrnn Kızlarrr Happy momdan buraya gelen lohusalığı bitmiş anneler size sesleniyorum yokmu kimseee???
mervebsrnn parla19 eşofmanlı sabahlklı üçlü takım arıyorum elbise şeklinde değil de yinele teşekkür ederim 🙏
Aysesec Merhaba elimde bu takım var normalde 800 tl çok yumuşak kumaşı çok güzel çok az kullandım bunu satabilirim https://www.hizliresim.com/rs2207q
Yigitefeannesi mervebsrnn merhaba benim elimde alt üst- boydan gecelik be sabahlıklı üçlü takım var bebe mavisi ve dantelli düşünürseniz resim eklerim 🌺