rkymrsn 3,5 aylıktı oğlum uçakla seyahat ettiğimizde. Bebek arabasını uçağın önüne kadar götürebiliyorsunuz, orda alıp bagaja koyuyorlar. İnerken bebek arabamız vardı derseniz uçaktan indiğiniz gibi alıyorsunuz. Bu arada bilet işlemleri sırasında bebek arabamız var derseniz poşet veriyorlar araba için, deforme olmaması açısından. Sadece cihazlardan geçerken çok zorlanırsınız bebek arabasını ayırıp tek tek cihazlardan geçiriyorsunuz. Orda birinden yardım isteyebilirsiniz. Emzik emiyorsa inişte ve kalkışta emziği verin basınçtan kulakları tıkanmasın ya da emziriyorsanız emedebilir