Sevvalacat
Merhaba, ben uyku egitimi veriyorum cocuklara..
normalde 3 aylikken baslaniliyor ama ben ve bircok pedagoglar 4/5 aylikken tavsiye ediyor.
Uyku egitiminin bircok metot'u var. Cocugunuza hangisi uygunsa onu uyguluyoruz.
Bebeginiz suanda cok kucuk, gece gunduz ayrimini yapamiyor.. biraz daha sabir ☺️