Ar-ba Bebeğiniz ilk anne, baba ne zaman dedi? Ama devamı gelen yani aaa anne dedi galiba diye duyup sonra bir ay hiç anne demedi olmasın:) devamı gelen anlamlı anne babaları merak ediyorum.
BihterZiyagil_ Ar-ba yahu milletin çocukları ilk anne baba der benimkinin ilk anlamlı kelimesi “kapı” oldu ya 🥺
pasaklisinkukuli Ar-ba ben de merakla kızım ne diyecek merak ediyorum double door diye bilir babası evde sürekli oyun oynuyo bu kelimeyi söyleyip duruyor😁😁
tazeanneeeee BihterZiyagil_ çok mu gelen giden var acaba “kapı çalıyor, kapıya bakar mısın?” vs çok mu duydu 😅
BihterZiyagil_ tazeanneeeee ya evet gelen giden değil de sürekli tuvalete girmek istiyor kızım her girdiğinde kapıyı kapat diyorum. Birde kapılarla oynamayı çok seviyor aç kapa yapıyor. Kapıyı bırak diye uyarıyorum sürekli sanırım ondan 😂
Ar-ba pasaklisinkukuli valla bende çok merak ediyorum bizimki de 5 buçuk aylık arada anne der gibi oluyor ama bilinçli değil. :)