Mommmmms eğer zamanı geçtiyse iki doz yapılır demişti bizim doktorumuz. Ben açıkçası doktora tam güvendiğim için ve araştırdıklarında da hep o şekilde gördüm tam koruna sağlamak için. Bir de bizim doktorumuz sadece aşı ücreti akıyor ekstra bir ücret almıyor. Bu da bana güven verdi. Mesela bugün sadece aşı için gittik muayene ücreti ödemedik. Hatta eczaneden aşı fiyatı sorduğumda da aynı ücreti söylediler.