28 Kasım 2022′de vodafone’dan online olarak cihaz aldım. Ertesi gün stok olmadığı nedeniyle iptal edildi. 795 TL’lik faturamın 518 TL’sini iade edeceklerini söylediler. Bir buçuk haftadan uzunca bir süredir beni bugün, yarın, 3 gün içinde, 4 gün içinde diyerek oyalıyorlar. Dün akşam aradığımda yarın gün içinde kesinlikle hesabınıza yatacak dediler. Bugün yatmadığı için aradığımda sizin herhangi bir alacağınız yok dendi. Tüketici haklarına şikayet edeceğimi söyledim. Bu konuda ki haklarım neler? Nasıl bir yol izlemeliyim?