Kızlar e bebekten ilk kez alışveriş yaptım mama sandalyesi ve minderi aldim ama sendeo diye bir kargoya vermişler küçük bir yerde yaşıyorum çevremde böyle bir kargo yok zaten ilk kez duydum ben adada yaşıyorum bu kargo buraya gelmiyor yani belli kargolar geliyor . Şimdi ben ne yapayım e bebekle iletişime geçsem ücreti geri yatirirlar mi veya başka kargoya verirler mi