Durubebekannesi Arabada deli gibi tepeme çıkıyor pert bi şekilde arabadan iniyorum çok sinirleniyorum napıcamda oturtucam hiç tek oturtmadım atar kendini diye çok deliriyor çünkü bağlanmak istemiyor koltuğu arabaya sabitlenenlerden değil nolur bi çözüm bulun bana