Olimbonii Minikkmr Bebekler icin alacaksaniz Ariel sivi var e bebekte yüksek isida cok guzel çıkarıyor ben bazen kendimize kullandığımız omo beyazlar icin olani kullanıyorum penye seyleri 90 derecede yikiyorum tum lekeler çıkıyor bembeyaz oluyor