Elofnur Norvasc tansiyon ilacı kullanan varmı emzirme döneminde bebeğim 45 günlük gebelik tansiyonu kaldı bende bir miktar süte geçeceği söyleniyor kullanan varsa içimi rahatlatsın lütfen çok vicdan azabı çekşyorum kızıma bişi yaparmıyım diye