Merhaba anneler. Oğlum 20 aylık ve bizimle yatıyor. Yatağı ayırmayı denedim. Banyo,kitap rutini yaptım her akşam öncesinde konuştum artık burada yatacaksın diye. O sıra güzel gitti ama normalde yanımdayken uyanmayan çocuk gece 3-4 kere kalkmaya başladı. Hastalanınca yanıma almak zorumda kaldım çünkü istünü açıyordu ve krup olmustu nefes alıp vermesi güçtü mecburdum. Şimdi yine alıştı ve bırakmıyor siz ne yapıyorsunuz yatağı yada odayı ayırmak için?