Bebeğim 6.5 aylık doğduğunda sadece 1 ay güzel bir şekilde emdi 1. Ayından itibaren sürekli meme reddi ile savaştım olmadı sagarak verdim fakat biberon ile bile verdiğimde çığlık kıyamet bağırıyor, katı gidalari çok rahat bir şekilde yiyor ben çok şaşırıyorum çünkü çevremde katı gıdaya geçişte sorun yaşayan çok oldu. Ek gıdaları iştahla yiyen bebeğim anne sütünü hiç istemiyor böyle bir şey başına gelen var mı?