Simarel 3 aylık bebeğim bugün 6 kez beslenmeden 1 saat sonra çökelek gibi kustu. Gaz sancısı gibi ağlamaya başlıyor ve sırtına pıt pıt Yapınca bu şekilde kusuyor. Ateşi yok. Bu durumu yaşayanvar mıdır?
durulice Simarel reflü olabilir mi acaba benim bebeğimde gazıyla birlikte kusuyordu hala da az az kusuyor 6.5 aylık olmasına ragmen
Deletedmom_48 Simarel beslenmesi nasıl?fazla beslenmeden kaynaklıda kusabilir benim bildiğim çok besleniyorsa peynir gibi olur kusması fazlasını çıkardı derler yani reflü gibi başka sebeplerde olabilir doktorunuza sorun bir yinede