Oğlumu büyütürken TV benim için hic bir zaman sorunmus gibi gelmedi hatta yardımcı bile oluyor gibi gelirdi. 2 yaşına kadar biraz daha kontrollü izletiyorduk ama 2. Hamileligimle beraber oğlumu TV’nin karşında çok bırakır olduk yemek bile tvsiz asla yenmezdi. Şuan oğlum 3 yaşında asla durmayan bir kızımda olsa. TV’nin zararlarını oğlumda ciddi olarak gördüğümü farkkettigin gibi TVyi hayatımızdan nerdeyse çıkardık. Günlerce izlemedigimiz oluyor. Izlediği günlerde yarım saati geçmiyoruz. TVyi hayatımızdan çıkarmanın çok fazla yararını gördüm hatta o kadar pişmanım ki izlettiğime ben bu hatayı yaptım sizler yapmayın. Bizde en ciddi sorun suan tvsiz yemek yeme olayı. Belki 2 aydır tvyi hayatımızdan çıkardık fakat oğlum yemek yemegide bıraktı. Sofrada duramiyor yemiyor iyice zayıfladı bu konuda tavsiyelerinizi istiyorum ne yapacagimi şaşırdım 😬