Herkese merhaba. Bebeğim 6. Ayına girmek üzere. 6 aydır emziriyorum. İlk birkaç ay sağ göğsümü reddetti. Sonradan emmeye başladı ama iki göğsüm arasında aşırı derece boyut farkı var. Çok kötü görünüyor gözüme. Normalde çatlakmış akneymiş vs. Hiç böyle şeyleri takan bir insan değildim. Ama bu gerçekten çok sinirlerimi bozuyor. Kıyafetten bile belli ediyor. Çoğu kişi farketti. Bu durumu yaşıyan varmı? Emzirme Dönemi bittikten sonra eşitlendi mi? Veya bir çözüm bulan varmı? Acaba bir süre sürekli sağ göğsümü verip diğerini sağsam nasıl olur? 1 hafta kadar falan. Diğer göğsümde sağımdan dolayı süt azalması olur mu? Bilenler yazarsa çok sevinirim.