2 gün sonra 9 aylık olacak ve ben hala dilinden anlamıyorum 😔 mesela bazen gözünü ovuşturuyor huzursuz sesler çıkarıyor uykusu geldi diyorum emziriyorum, dönüp gülerek kalkıyor 5 saat uyanık kalabiliyor, bazen de uyanınca 2 saat sonra emerek uykuya dalabiliyor. Yarım saat sonra uyanıp tekrar uyanıyor emziriyorum 15 dk sonra tekrar uyanıyor tekrar uyumaz artık diyorum 3. Kez uykuya dalabiliyor bazen de Yarım saat uyku yetiyor napsam uyumuyor. Yeni emdi acıkmamıştir diyorum saatlerdir aç gibi emiyor, kaç saattir yemedi birsey diyip yemek hazırlıyorum yemiyor 😔 geçen annem: çişini yaptı dedi nerden anladin dedim kafasını titretti dedi. Ben 7/24 yanındayım hiç farketmedim öyle yaptığını. Dün baya ıkındı kızardı dedim kakasını yaptı galiba açtım baktım hicbirsey yok. 1 aylıkken sinyal alıp tuvalet iletişimi uyguluyoruz diyenleri okudum ben 9 aydır çözemedim kendi çocuğumu 😔 tek başıma bakıyorum sürekli yanındayım ilk çocuğum ama ağladığında açlıktan mi uykusuzluktan mi bezinden mi yoksa stresten mi neden ağladığını hala çözemedim. Her nedenin Ağlama tonları farklıdır diyorlar bi de, bana her ağlaması aynı geliyor. Çocuğumu tanıyamadım hala diye çok üzülüyorum. 😔