Merhaba dün doktora gittik 4 aylık kız bebeğim var doktor idrar cıkışının olduğu yerde yapışıklık olduğunu söyledi arada kontrol edip krem sür dedi bu durumu yaşayan var mı gecici bir şey mi biraz tedirgin oldum kapalı mı değil mi bakıncada anlayamıyorum yardım ltfn