Seker-
Merhabalar , benimde 2,5 yaşında kızım var 1 buçuk yaşında iken bronşit oldu hastanede yattı 4 gün. Ondan sonra sürekli en ufak şeyde hastalanır oldu ve ağır geçiriyodu artık canıma tak etti araştırdım ettim immünoloji bölümne randevu aldım yapılan testlerde igA düşük çıktı bu bağışıklığı düşük anlamına geliyor. Buda en ufak şeyde hastalanır anlamına geliyo. Doktor okula gidenlerden kreşlerden uzak tut dedi büyüdükçe normale dönmesini bekleriz dedi 6 ayda 1 gelin kan verin dedi. Mesela geçen sene durmadan hastalanan kızım bu sene maşallah o kadar hastalanmıyor ama ben çok takviye veriyorum özelliklr hasta bi çocuk varsa hemen benim kızımda hastalanıyor hemen . Ben doğal bal veriyorum cidden çook faydalı. Pekmez balık yağı ve umca bunlar sürekli kullandıklarım çok faydasını gördüm sizede tavsiye ederim. İlk kan verdiğimizden bu yana 2 defa daha immünolojide kan verdik yine igA düşük çıktı 3 ay sonra tekrar kan vericez çok büyütlecek bişey değil beslemesine dışardan ek gıda takviyelerine önem verin bir de 6 ayda bi takipte olunması yeterli 😊