Kızlar biri yazmış bebeğinizi 6 aydan önce oturursanız eğri yürür falan diye. Benim bebeğim 5.aydan beri çok istekli oturmaya ara ara kucağımda mama sandalyesinde kısa süreli oturtuyodum şimdi 6 aylık oldu yarım saat falan vakit geçiriyo çok seviyo oturmayı. Korktum okuyunca böyle sorun olan oldu mu yoksa hurafe mi 🙁