Dolunayarad bana annem kayınvalidem hep giy dedi göbeğin kalmaz dediler hatta aldım birkaç kere de giydim ama çok rahatsız olduğum için giymedim bir daha şuan bebeğim 3 aylık göbeğim falan gitti kalmadı eski halime döndüm görünüş olarak ama tartıda fazlam var hala sağlık ocağındaki hemşire emzirdikçe ödemlerin iner ama yavaş yavaş dedi korse kullanmana gerk yok demişti. Zaten vücudun organların falan kendini toplaması 8 9 ayı buluyormuş bunu da kadın doğum doktoru söylemişti