Annesiburda Kızlar bebeğim hep sol meme emdi sağ az emdi hatta içmedi gibi şimdi 1-2 aydır sağ meme veriyorum ama memeden az süt geliyor gibi ve memem büyümedi iki meme orantısız oldu. Bir süre sonra büyürmü ?
Miniktirtillarim Annesiburda Prensannesi265 Benim buyuk kizim o sekilde emdi sag taraf epey kucuktu cok fark vardi. Memeden kestim sutum kesildi duzelmedi. Aradan zaman geçti hamile ksldim dogurdum ilk 15 gun asiri sisti goguslerim dedim oh be duzeldi baya esit gözüküyordu sonra gogsum terbiye oluncs fiss geri söndü gene esitsiz hatta bu kizimda sag tarafi reddediyor iyice oranin sutu azaldi
35izmir Annesiburda bnim de sağı çok emer solu pek değil fark var yani 14 ay oldu hala var memelerin biri yerde biri hava da yapacak bişi yok diğerini de vermeye çalışıyorum Hala belkş bi umut düzelir diye
Prensannesi265 Annesiburda ben de de aynı sorun var ben de bekleyeyim burda. Mastit olduktan sonra sütüm azaldı bir göğsümde bebeğim emmek istemedi. Düzenli sağarak arttırmaya çalıştım ama başaramadım. Haliyle diğer göğsüme göre küçük kaldı
Annesiburda Prensannesi265 benimde mastit oldu ve sürekli emzirmeme rağmen boyutu büyümüyor ne garip bişey