Mervetahir ben ayın başında başvurdum e devlet den bugün beni biri aradı fon dan geliyoruz yardıma başvurmussun dedi elektrik doğalgaz faturamı istedi eve çıkmadı dışarı çağırdı kağıda yazı yazıp gitti başvuru kabul olunc msj gelir dedi . Şaşırdım bende ablamlarda alıyor oyle bişey olmadı gelen falan