Kızlar bebeğim 7inci ayına girecek ancak asla doğru düzgün ek gıdaya geçiş yapamadım hiç Bir şekilde yediremiyorum sebze zaten asla yemiyo meyve olarak da avakado muz yiyo bide yoğurt yapınca yoğurt seviyo bazi zamanlar kaşık maması veriyorum ama sürekli emiyo sürekli memede doğrusu acıkmaya fırsatı olmuyor bence 🤔🤦 ne yapacağımı bilmiyorum 🤦