gulsencoskun ben Pendik devlet hastanesinde Özge Karataş’a gidiyorum rutin kontroller için, bebeğim 4 aylık. Çok ilgili, devlet hastanesi olmasına, kapıda bekleyenler olmasına rağmen bebeği soyup giydirirken hiç acele ettirmiyor, elim ayağıma dolanmıyor, güleryüzle ilgileniyor bebeğimle, her şeyine bakıyor, tahlil lazımsa yaptırıyor, bana da gelişimiyle ilgili bilgiler veriyor. Hiç öyle çocuk doktoruma denk gelmemiştim, çok memnunum❤️