Merhaba arkadaslar kızım 17 aylık bu bi haftadr istedği olmaynca yada sinirlenince başını yere, koltuğa vuruyo bazen ağzınıda vuruyo yere birden atıyo kendini sağa sola sonra ağlıyo canı acıdğı icin kac kez soyledm guzellikle anlatmaya calştm yine devam etti kendi haline bırakim dedim yine ayni acaba sadece bizde mi sorun var yoksa genelde bu aylarda boyle mi olur? Sizlerde varsa böyle bi durum siz neler yapıyosunuz merak ediyorum nasıl düzelcek bilemedm 😔