Nrgngr Krizinka_5 yumuşak yetiyor mu diye düşünmüyorum yetmese ağlar zaten doymadığı için kontrolde 900 grm almış ama 2 hafta hastaydı ona rağmen iyi dedi hemşire inşallah böyle devam eder
Guzelmiguzel Krizinka_5 3 olmadan yumusadı benim. Bu sütün azaldığını değil artık bebeğinize yeteri kadar üretildiğini gösterir meme terbiyesi denir buna☺️
niloyaaa Krizinka_5 memeleriniz artık süt üretimine başlamış. yumuşamış olması süt olmadığı anlamına gelmez
Krizinka_5 Nrgngr yok ağlamıyor sadece meme emmek istemiyor sadece uykudan kalkınca hemen alıyor ağzına direk süt aksın mı istiyor bilmiyorum ağzına memeyi alıp bekliyor mızmızlanıyor ayakta gezerek emzirmeye çalışıyorum sonra eninde sonunda alıyor emiyor
Nrgngr Krizinka_5 bu ayda böyle olabilir diye okumuştum benimkide bazen mizmizlaniyor hasta Bi de geçicidir inşallah