Feyzanne kişiden kişiye ve bebekten bebeğe değişiyor illa ki. 13 Ay 8 günlük oldu oğlum, son günlerde gün içinde ya da gece uykusuna yatırırken memeyi tutma aşamasında ısırıyor 3 4 seferdir. O an sesli bir tepki vermedim hiç, çünkü herşeyde olduğu gibi bunda da bizim tepkilerimize göre ısırma olayını abartabileceklerini düşünüyorum. Şu an aayy mememi ısırıyor bıraktırmam lazım artık gibi birsey düşünmedim inşallah böyle birsey hiç yaşamam. Bir de şöyle birşey var sizin bebeğiniz nasıl bilmiyorum ama benim oğlum gündüzleri mesela uyku geçişleri haricinde hiç emmez, ben evde olmasam sabahtan akşama kadar gayet meme olmadan uyur, gece uykusuna yatırırken de aynı şekilde mesela. Belki süre olarak uzun sürer uyutmak ama uyur yani. Hem uyku geçişlerinde ki emzirmeyi hemde gece beslenmesini kesersem ben bebeğimi memeden kesmiş olurum ve şu an için asla istemiyorum bunu yapmak 😌