Benisahtesevme2 Kozlar kullanan var mı bundan Normal kuru boyalarımız hep kırıldı memnun Olan varsa yazsın lütfen ☺️🌸
NuruKelam Benisahtesevme2 Alın ama internette ki fiyatına da bi bakın bu kadar pahalı değildi sanırım. Bu markanın hemen hemen bütün boyalarını aldık hepsinden de çok memnum. En önemlisi silinebiliyor.
Asyaveannesi04 Benisahtesevme2 henüz kullanmadım ama geçen sene baya uygunken kızıma kuru boyasını mum boyasını felan hep aldım çok övülüyordu leke yapmıyor felan diye
elizabeth Benisahtesevme2 ayy fiyatları ne kadar yükselmiş ben şok 🤦♀️ Ben almıştım ele bulaşmaz falan diyor ama bulaşıyo onun haricinde gayet güzel kullandık baya ama kızım normal kalem boya sevdiği için almadım bi daha ben.
[silindi] Benisahtesevme2 evet evet o yüzden sildim yorum 50 tl başka bir şeymiş ne farkı var acaba gördün mü onuda sitede ? Ben onu almayı düşündüm marka aynı bu bebek için heralde aynı gibi geldi
Laydaren Benisahtesevme2 Amazon’dan alın lütfen. 39.90 gibi bir fiyata aldım bu ürünü ve mum şeklinde olanı. Bebeğim henüz küçük olduğu için vermedim ama almayı düşünürseniz buradan almayın :)
Laydaren Benisahtesevme2 Şuan izin için tekrar Amazon’a baktım ve 60 tl. Yükselmiş ama hala buradan çok daha uygun