karelmomyy ben hep hipp kullanıyodum sonra hipp yememeye başladı reddetti aptamile geçtim hem kilo da aldırıyomuş diye
Yani son bi aydır aptamil kullanıyor
Hem mama + hem meme gidiyoruz ama 500 gr almış ve doktorumuz sıkıntı değil diyor ama bence çok az en az 800 bekliyodum çok üzüldüm