Betul7140 Kızlar göğüslerim hep küçüktü evlendim büyümedi hamile kaldım yine büyümedi 3 ayda olsa emzirdim yine büyümedi çok canım sıkılıyo avucumun içi kadar aquafiling diye göğüs büyütme varmış ameliyatsız hoşuma gitti ama ankarada bikaç yeri aradım en az 4 bin diyolar çok pahalı 😢 daha eşimede söylemedim nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum 😁 Ankarada olan bu uygulamayı yaptıran varmı aranızda yardımcı olun bana lütfen 🙏
edizinannesi Betul7140 4 bin çok iyi bir fiyat rahatsızsanız bence düşünün ben 10 binden aşağı duymadım hiç
Muhammed_sefa05 Betul7140 canm benimde küçüktü doğumdan sonra yaklaşık 3 ay sütten takmadım göğüslerim büyüdü nasil oldu Bende anlamadim teyzem Oyle yap dedi bana 3 aydan sonra tak yoksa çok büyük olur diye şimdi istediğim şekilde büyük 🤗sen hemen taktın mi sutyen
Betul7140 edizinannesi en az diyolar muayene olmadan bi fiyat veremiyoruz diyolar ama 4-5 bin ve üstü dediler devlet hastanesindede yapsalar keşke
Betul7140 Alyask keşke büyük olsada küçültmek istesen giydiğim bile yakışmıyo büyük sütyen takmaktan sıkıldım arkadaşım 😔
edizinannesi Betul7140 devlet hastanelerin de de yapılıyor ama oda ücretli ameliyat masraflarını alıyorlarmış kuzenim araştırdı 15 bine mal olur demişlerdi
Alyask Betul7140 yaa valla benımde hep büyüktü emzırıyorum daha da büyüdü yazın fılan zor oluyo ben küçük isterdım mesela 🙈 sende küçüklüğünden rahatsızsın verılseydı keşke verırdım sana bıraz 😂