Ebrualyahma İlk ay 1,5 kilo ikinci ay 1 kilo üçüncü ay 600 gram dördüncü ay 500 gram aldı ebe az dedide 3 ve 4ncü aya sizin bebekleriniz ne durumda böyle olması normal değil mi ?
Eftelya_ser Ebrualyahma ebelerin hepsi ayrı bir şey söylüyor benim bebeğim ilk ay 1200 ikinci ay 1200 üçüncü ay 900 gram aldı ama bu ay kesin daha az aldı ki bu çok normal bebek büyüyor benim doktorum 4. Aydan sonra alt sınır 500 gram demişti bakalım yarın sağlık ocağına gitcez kaç gram almışız. Anne sütüyle besliyorsanız bence takmayın bir de doktorunuza danışın
Eftelya_ser Ebrualyahma dediğim gibi doktoruna danış ama zaten 500 gram almış meme reddine rağmen şu an biberona başlasan hiç emmeyebilir
Ebrualyahma Eftelya_ser biberon başlamayı düşünmüyorum zaten 1 ay sonra ek gıdaya geçeceğiz bana normal geldi kilosu kendi kilosuda 7 toplamda ama ebeyi anlamadım