Merhaba, park beşik kullanıyorum. 3 kenarında file var. Alt katımız boşaldı ve acayip bir soğuk geliyor oradan. Çıplak ayakla yere bastığımda ruzgar ediyor resmen. Park beşiğin de kademesini en aşağı aldım ayağa kalktığı için. Burnu kalktığında.bazen hafif ılık oluyor. Dört bir tarafını battaniyeleri kapatiyorum uzun tarafı dışa geleecek tutup cekemeyecegi şekilde. Ne gibi önlemler alabilirim? Kalın bir battaniye mi sersem yere kapatır mi bilemedim biz böyle yukarıda yatıp duymuyoruz yerin soğuğunu ya o alıyorsa diye üzülüyorum 🥺